قصه هاوخاطرات من

حنانه هستم/۱۵سالمه/متولدفروردین -مشهد/فعلاساکن سنندج

قصه هاوخاطرات من

حنانه هستم/۱۵سالمه/متولدفروردین -مشهد/فعلاساکن سنندج

پــــَ نه پــــــَ

 

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. 


.می پرسه زنگ لوله هاست؟


 پــــَ نه پــــــَ 


سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته.

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهان دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 http://mahansafai.blogfa.com

سلام عمو جان
خیلی خوشحال شدم وبتو دیدم .
بازم تو عزیز عمو که هر هفته وبلاگ قشنگتو به روز میکنی .
خاله هم سلام می رسونه.
عید تو بابایی مامان وحمیدرضا جان مبارک.
سلام برسون.

سلام عموماهان زحمت کشیدیدبه وبلاگم سرزدید-سلامت باشید

مرسل دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:51

خوب بود من هم از اینها دارم بازم خاستی بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد