قصه هاوخاطرات من

حنانه هستم/۱۵سالمه/متولدفروردین -مشهد/فعلاساکن سنندج

قصه هاوخاطرات من

حنانه هستم/۱۵سالمه/متولدفروردین -مشهد/فعلاساکن سنندج

سلامی دوباره همراه با بوی عید

سلام 

سلامی پس از مدت ها ، چند وقتی بود که تو وبلاگم فعالیتی نداشتم اما ازامروز اگر خدا بخواد می خوام شروع کنم به نوشتن متن های متنوع 

درآستانه عید نوروز و سال جدید قرار داریم امیدوارم سال خوبی رو گذرونده باشید و سال خوبی رو پیش رو داشته باشید 

اینم یه نوشته از خودم

دریا موج

طوفانی درراه
نگاهی به آسمان
ابرها در حرکت اند
آفتاب پنهان شده است
نگاهم آرام شده است
چشمانم خیس
صورتم بی تاب
به دستان آسمان خیره شده ام
احساسم را به سوی خود می برند
اشکهای آسمان دلتنگم می کند
این اشکها انتظار چه می کشند
شاخه های درختان با باد و طوفان تکان می خورند
روی موج آب آواز دریا ، قایق ها را به رقص در می آورد
دریا کنار خانه مان است
صدای آوازش شنیدنی است
مادرم صدایم می زند
ازحال و هوای اطرافم بیرون آمدم
با خودم گفتم
دریای آوازخوان
آسمان گریان
باد رقصان
همه زیبایی دنیاست

                                                                           حنانه خوش گفتار

امیدوارم خوشتون اومده باشه  

سال خوبی رو برای شما دوستان آرزومند

نظرات 9 + ارسال نظر
هلیا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:20

واقعا متن قشنگی یود آفرین

ممنونم

فرزانه سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:43 http://arian-band-fans.blogfa.con

سلام عزیزم چقدر خوب که دروباره شروع کردی. نوروز مبارک. متن هم عالی بود به دل نشست ممنون مهربون❤

ممنون از حضورت دوست خوبم

الهه جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:33 http://jahansazaan.blogfa.com/

سلام. سال نو مبارک. امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید. ممنون که به وبم سر زدید الانم آپم، خوشحال میشم بازم سر بزنید. با اجازه لینکتون میکنم، شما هم اگر دوست داشتید من رو به اسم "جهان سازان" لینک کنید.

سلام عزیزممن شمارو خیلی وقته که لینک کردم
ممنون از حضورت

حمیدرضا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:39 http://www.rangoghalam.mihanblog.com

خیلی خوب بود واقعا خوب بود

ممنونم از نظرتون

arefe دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 22:22 http://sheroghalam.blogsky.com/

حنانه جون مثل همیشه عالی بود موفق باشی...
دوست دارم

ممنونم از نظرت عارفه جان من هم دوستت دارم

arefe چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:43

سلام حنانه جون امید وارم حالت خوب باشه نماز روزت قبول حنانه جون میخواستم ی وبلاگ گروهی درست کنم اگه دوست داشتی ادرس ایمیلت برام بفرست شماهم در وبلاگم باشی دلم برات خییلی تنگ شده مواظب خودت باش دوست خوبم

سلام
نماز و روزه های تو هم قبول باشهباشه میفرستم

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:13

جیگرشوووووو....چه احساسیییییو غمناکککک

سلام عزیزم ممنون از لطف و محبت همیشگت و اینکه به وبلاگ سر میزنی همیشه موفق و دلشاد باشی ♥♥♥

خواهش میکنمهمچنین امیدوارم شما هم همیشه شاد وخندون باشی

طرفداران همیشگی آریان/فرزانه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:11 http://arian-band-fans.blogfa.com/

سلام عزیزم ممنون از لطفت ♥ ممنون که وبلاگ ما سر میزنی و نظرات پر از محبتت رو میذاری امیدوارم بهترین ها در انتظارت باشه . بازم به روزیم منتظر پست جدید خودت هم هستم

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد