قصه هاوخاطرات من

حنانه هستم/۱۵سالمه/متولدفروردین -مشهد/فعلاساکن سنندج

قصه هاوخاطرات من

حنانه هستم/۱۵سالمه/متولدفروردین -مشهد/فعلاساکن سنندج

کودکانه های من (۱)

دوران کودکی زودمی گذرد.دوران بزرگسالی سخت است و ما را ول نمی کند.چون ما را خیلی دوست دارد.پس قدر دوران کودکی را بدانیم تا زود از یاد مان نرود و ماندگار در ذهنمان بماند.

نظرات 5 + ارسال نظر
خاله خرگوشی چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:46 http://ninikucholoe89.blogfa.com

سلام حنانه جان
مطلب بسیار زیبایی نوشتی عزیزم بارها اینو به خیلی ها گفتم.
حتماً از دورانی که توش هستی لذت ببر که وقتی رفت دیگه بر نمی گرده.

مریم چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:13

سلام حنانه جون
وبلاگت خیلی قشنگه
امیدوارم که موفق باشی

سلام مریم خانم ممنونم

[ بدون نام ] جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:04

سلام حنانه خوب بود فقط این شکلک حات خوب کار نمی کنند

ممنون

مرسل سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 13:33

ای کاش همین طور باشه
کودکی زیباست اما زیبا تر از اون جوانی است

سلام دخترشیطون بلا بهترنیست بقیه نظراتت را هم با"مرسل"بیای ؟

حمیدرضا دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:36 http://www.rangoghalam.blogsky.com

خیلی خیلی خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد